آیا این درست است که وب سایت شما علیرغم داشتن محتوای باکیفیت با سرعت حلزون در حال رشد است؟

نگران نباش شما در مواجهه با این پریشانی تنها نیستید.

من در دهه گذشته با حداقل هزار صاحب وب سایت مواجه شده ام که دکمه SOS را به دلیل همین مشکل فشار داده اند.

اما موضوع اینجاست، اکثر آنها خودشان راه حل را می دانستند اما فقط می خواستند در مورد همین موضوع از من تأیید کنند.

شما هم می دانید. این چیزی نیست جز بک لینک های با کیفیت . (به شرطی که محتوای باکیفیت داشته باشید)

مانند شما، اکثر این صاحبان وب سایت ها علیرغم دانستن راه حل درمانده بودند، زیرا بک لینک های با کیفیت به سختی به دست می آیند و ممکن است برای ساخت آنها به منابع اختصاصی نیاز داشته باشید.

هنگامی که صفحات با رتبه برتر را در جستجوی گوگل بررسی می کنید و سعی می کنید دلیل اینکه چرا برخی از محتوای بسیار رقابتی رتبه اول را ندارند، در نهایت فقط یک پاسخ را پیدا خواهید کرد. این بک لینک است.

تمام دنیای سئو قدرت بک لینک ها را می دانند و گوگل هم همینطور.

در واقع، اگر چیزی وجود داشته باشد که گوگل هنوز نمی تواند 100% به دلیل به رخ کشیدن دستورالعمل های خود آن را سرکوب کند، آن بک لینک است.

چرا؟ زیرا اگر به تمام روایت های مدیران گوگل نگاه کنید، آنها به کاربران هشدار می دهند که بک لینک نسازند.

گاهی اوقات، ترس‌های زیادی را انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که آسیب‌پذیری الگوریتم‌شان مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرد.

این هشدار از زمان به‌روزرسانی پنگوئن وجود داشته است. آنها حتی در حال حاضر نیز به آن ادامه می دهند.

اگر تعداد دفعاتی که مدیران گوگل در مورد بک لینک ها هشدار می دهند با عوامل دیگری که می توانند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر بگذارند مقایسه کنید، می بینید که مورد اول مورد توجه قرار گرفته است.

تا حالا فکر کردی چرا؟

البته گوگل در حال آموزش الگوریتم هایی برای یافتن بک لینک هایی است که برای آنها پول پرداخت می شود، اما در عین حال، روز به روز دشوارتر می شود.

در اینجا دلیل آن است.

اکنون تعداد بسیار کمی از آژانس ها از سایت های هرزنامه لینک می سازند

بیشتر پیوندهای ساخته شده متنی هستند

پیوندها نه تنها در ازای پول یا پیوند دیگری ساخته می شوند، بلکه ارتباطات تجاری عمیق تری نیز وجود دارد که گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری تا به امروز نمی تواند آنها را رمزگشایی کند.

در یکی از ویدیوهای اخیر یوتیوب توسط ناتان گوچ، او گفت که کریس درایر و خودش 1 میلیون دلار روی بک لینک ها سرمایه گذاری کردند و متوجه شدند که بک لینک ها قطعا به افزایش رتبه در گوگل کمک می کنند.

او همچنین همان افکاری را که در بالا با شما به اشتراک گذاشتم در مورد اینکه چرا گوگل سئوکاران را با علت و معلول خرید بک لینک متحجر می کند به اشتراک گذاشت.

به هر حال، این وبلاگ ابتدا در سال 2020 منتشر شد، به این معنی که من حداقل دو سال قبل از اینکه گوچ از طریق ویدیوی یوتیوب خود انجام دهد، همین را پیشنهاد داده بودم.

علاوه بر این، آیا فکر نمی کنید که رساندن صدای برندتان در چندین پلتفرم بخشی از استراتژی بازاریابی است؟

بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید از فعالیت‌های بازاریابی خود به حداکثر سود برسید، قطعاً باید این مراحل را انجام دهید.

مدیران گوگل می گویند محتوای باکیفیت به طور طبیعی بک لینک های بیشتری را هدایت می کند.

از یک جهت، این بزرگترین دروغی است که نیاز به افشاگری فوری دارد.

وقتی مردم نمی توانند محتوا را پیدا کنند، چگونه می توان یک بک لینک طبیعی دریافت کرد؟

آن وقت است که باید به تبلیغات پولی تکیه کنیم. ایجاد بک لینک از وب سایت های با کیفیت بالا با ارزش ترافیک بالا باید به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی برای دریافت فشار اولیه در نظر گرفته شود.

برای اینکه محتوا چند بازدید داشته باشد، ناشر باید به چندین وب سایت در داخل طاقچه دسترسی داشته باشد و پیوند را به گونه ای به اشتراک بگذارد که پاسخ دریافت کند.

این استراتژی توسعه نامیده می شود و نتیجه نهایی این استراتژی دریافت یک لینک برگشت و ترافیک وب سایت ارجاع از وب سایتی است که مخاطبان هدف شما در آن جمع هستند.

اما آیا برای این کار وقت دارید؟

اگر می‌خواهید با انجام دستی ارتباط با بلاگرها بر روی ایجاد بک لینک تمرکز کنید ، آماده باشید که هر روز 4 تا 5 ساعت از وقت خود را به آن اختصاص دهید. یا می توانید منابع داخلی را برای انجام آن استخدام کنید.

با این حال، اگر این منابع داخلی به روشی زیرکانه اطلاع رسانی را انجام ندهند، ممکن است فقط پاسخ های منفی دریافت کنید.

بنابراین، چرا وقتی می‌توانید از کمک متخصصان کمک بگیرید و بک لینک‌های باکیفیتی را که با استفاده از یک استراتژی دسترسی 100% دستی ساخته شده‌اند، انتخاب کنید؟

این مقاله راهنمای خرید لینک است. در آن، در مورد فرآیند خرید لینک ، نحوه خرید بک لینک سئو، محل خرید لینک و هزینه خرید بک لینک بیشتر خواهید آموخت.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید!

خرید بک لینک چیست؟

اگر به دنبال خرید بک لینک های با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، ابتدا باید فرآیند خرید بک لینک و اینکه واقعا چیست را بدانید.

چرا باید به خرید لینک فکر کنید؟

شما می توانید استدلال کنید که دلیل اصلی اینکه چرا می خواهید بک لینک بخرید این است که همه بچه های باحال این کار را انجام می دهند، اما این تنها دلیلی نیست که شما باید تصمیم به خرید بک لینک با کیفیت بگیرید.

دلایل دیگر خرید بک لینک به شرح زیر است:

تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال خرید بک لینک هستند، اکنون بیش از هر زمان دیگری. و این ممکن است شامل رقبای شما نیز شود
استراتژی‌های ایجاد لینک کلاه سفید مانند گسترش وبلاگ‌نویسان و ارسال مهمان توسط شرکت‌هایی با هر اندازه استفاده می‌شود.
همانطور که هزینه خرید بک لینک افزایش می یابد، تعداد شرکت هایی که خرید می کنند و برای وارد کردن آن به داخل خانه تلاش می کنند، افزایش می یابد.
به طور کلی، شایان ذکر است/تکرار این واقعیت است که در مورد خرید بک لینک ها چیزهای زیادی تغییر کرده است، با بزرگترین تغییر این واقعیت است که الگوریتم های گوگل در کشف بک لینک هایی که مرتبط و نامربوط هستند بسیار هوشمند می شوند.

بنابراین، تا آنجا که می‌خواهید بک لینک‌های باکیفیت بخرید تا رأی‌های مثبت را در وب‌سایت خود افزایش دهید، باید مراقب باشید زیرا نمی‌توانید هر لینکی را خریداری کنید و انتظار موفقیت را داشته باشید.

اما این همه ماجرا نیست. در صورت انتخاب آژانس سئو اشتباه، خطر درگیر شدن در ساخت لینک کلاه سیاه وجود دارد. با این کار، در نهایت لینک هایی با کیفیت پایین به سایت خود دریافت می کنید.

این یک خطر بزرگ است، و اگر گوگل تشخیص دهد که شما لینک‌های پولی با کیفیت پایین دریافت کرده‌اید، می‌توانید به راحتی به دلیل نقض دستورالعمل‌های Google جریمه شوید .

اگرچه ترسناک و گیج کننده است، اما باید به این روش فکر کنید – صرف نظر از رویکردی که برای دریافت بک لینک ها به وب سایت خود استفاده می کنید، شما همچنان در حال خرید لینک ها هستید، به هر صورت.

بنابراین، برای اینکه بتوانید بهترین بک لینک ها را به روش درست پیدا کنید، باید در مورد آن هوشمند باشید و این راهنما را دنبال کنید.

و حتی وقتی گوگل در فهمیدن اینکه چگونه شرکت‌های مختلف بک لینک‌ها یا لینک‌های خریداری‌شده را می‌خرند هوشمندتر می‌شود، حقیقت این است که اگر بتواند مرتبط بودن را بیابد، گوگل به راحتی ابزارهایی را که از طریق آنها بک لینک‌ها را دریافت کرده‌اید نادیده می‌گیرد.

جدا از خطر جریمه گوگل ، دلایل دیگری برای خرید لینک ها عبارتند از:

دسترسی آسان – دسترسی به وب‌سایت‌هایی که می‌خواهید لینک‌ها را به آن‌ها پیوند دهید، زمان و هزینه زیادی می‌طلبد، اما یافتن آژانس‌هایی که قبلاً با چنین سایت‌هایی ارتباط برقرار کرده‌اند و از طرف شما ارتباط برقرار می‌کنند، آسان‌تر است.

نتایج سریع‌تری دریافت می‌کنید – با فرآیند خرید لینک، پست‌های خود را در سایت‌های باکیفیت برتری که سریع‌تر از لینک‌ها عبور می‌کنند منتشر می‌کنید.

مزیت رقابتی – رقبای شما نیز این کار را انجام می دهند، و این امر معمول است که وب سایت ها لینک بیلدینگ را به آژانس ها منتقل می کنند.

مهمترین چیزی که هنگام خرید بک لینک باید در نظر داشته باشید این است که مهمترین ویژگی بک لینک ها مرتبط بودن لینک است .

این بدان معنی است که شما باید بک لینک هایی را خریداری کنید که بیشترین ارتباط را با وب سایت شما دارند.

در نهایت، گوگل به کیفیت و مرتبط بودن لینک ها اهمیت می دهد، به همین دلیل است که اغلب وب سایت هایی که لینک های نامربوط، اسپم و بی کیفیت دارند، اغلب آنهایی هستند که توسط گوگل جریمه می شوند. بنابراین، اگر از این سه نوع پیوند اجتناب کنید، در اشتباه گوگل نخواهید بود.

هزینه بک لینک چقدر است؟

به طور کلی، هزینه خرید بک لینک از سایتی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود. با این حال، شما باید مشتاق باشید که چه کسی لینک ها را می فروشد.

آژانس های سایه به شما بک لینک هایی می دهند که اغلب از PBN ها، کارگزاران، وب مسترها و انجمن ها خریداری می شوند. چنین بک لینک هایی بیشتر وب سایت شما را در معرض خطر قرار می دهند. به همین دلیل است که باید به خرید پیوندهایی فکر کنید که از طریق دسترسی دستی ایجاد می شوند.

اکنون که می دانید چه چیزی می توانید بخرید، هزینه بک لینک ها چقدر است؟

خب، حقیقت غم انگیز این است که ما پاسخ خاصی برای این موضوع نداریم، عمدتاً به این دلیل که هزینه خرید بک لینک بسیار متفاوت است و ملاحظات متعددی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

با این حال، خوشحال خواهید شد که بدانید قیمت گذاری ما نسبتاً شفاف است و می توانید هزینه پیوندهای اعتبار ما و همچنین معیارهای استفاده شده را ببینید.

برای اطلاع از قیمت ما اینجا را کلیک کنید.

عوامل موثر بر هزینه بک لینک

قبل از خرید بک لینک، باید به خاطر داشته باشید که عوامل مختلفی در مورد هزینه لینک(های) مورد نیاز برای وب سایت/صفحات وب شما نقش دارند.

برای اطمینان از اینکه در سمت امن هستید و فرآیند خرید لینک را روان می کنید، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید.

نوع وب سایت – بسته به نوع وب سایتی که می خواهید آژانس ها به آن دسترسی داشته باشند، قیمت می تواند افزایش یا کاهش یابد. اکثر صاحبان وب سایت ها از سایت هایی با ترافیک ارگانیک بالا پیوند می خواهند.

با این حال، دسترسی به چنین وب سایت هایی تلاش زیادی می کند و قیمت پیوند می تواند افزایش یابد. در بیشتر مواقع، این لینک‌های کسب‌شده هستند و پول شما صرف تلاش‌هایی می‌شود که توسط تیم توسعه برای ایجاد ارتباط با صاحب وب‌سایت انجام می‌شود.

از سوی دیگر، اگر به دنبال لینک هایی از وب سایت هایی هستید که بر اساس معیارهای سئو در فهرست نهایی قرار گرفته اند، قیمت گذاری بر اساس معیار مرجعی که انتخاب می کنید متفاوت است.

محتوا (کیفیت ) – سایت‌های رانندگی پربازدید وقتی صحبت از کیفیت محتوا به میان می‌آید، انتخاب‌کننده هستند. بیشتر اوقات، آنها به دنبال محتوای نوشته شده توسط متخصصان می گردند و تمایل دارند آن را با یک بیوگرافی نویسنده واقعی منتشر کنند. با این حال، چنین محتوایی ارزان نیست. علاوه بر این، اگر یک نویسنده انگلیسی بومی می خواهید، هزینه می تواند بیشتر افزایش یابد.

قدرت برند – اگر یک برند قوی دارید، پول زیادی را در فرآیند خرید لینک و لینک سازی صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین، اگر در حال حاضر حضور آنلاین قوی داشته باشید، متوجه خواهید شد که دریافت پاسخ از برندهای دیگری که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، برای شما آسان‌تر خواهد بود. ایمیل‌های شما سریع‌تر و بیشتر پاسخ داده می‌شوند و این منجر به پیشنهادات سریع از طرف شرکای ارزشمند فهرست شما می‌شود.

کنترل خلاق – فرآیند خرید لینک تحت تأثیر سطح کنترل خلاقانه ای است که برند شما دارد. منظور ما این است که یکپارچگی برند شما باید در سطح قابل رشکی باشد. و با افزایش لیست استانداردهای سایت های قابل قبول، که زمانی اتفاق می افتد که برندها بدانند که در صدر بازی خود هستند، باید مطمئن شوید که یکپارچگی برند شما همیشه محافظت می شود.

کیفیت لینک ها – این عامل دیگری است که بر هزینه لینک و فرآیند خرید لینک تاثیر می گذارد. وب‌سایت‌های قدیمی‌تر با معیارهای پیوند عالی طبیعتاً گران‌تر هستند، و همچنین ارائه به این شرکت‌ها دشوارتر است.

علاوه بر دانستن اینکه آنها مارک های ارزشمندی هستند، اکثر سایت های قدیمی محدودیت های سختی برای تعداد لینک های خروجی دارند که می توانند هر ماه ایجاد کنند. در بیشتر موارد، متوجه می‌شوید که این برندها در حال حاضر بر روی بک لاگ‌های بسیاری از برندهای دیگر به دنبال بک لینک از این برند معتبر هستند.

صنعت – این عامل دیگری است که بر هزینه خرید بک لینک تأثیر می گذارد. در حالی که برخی از صنایع ترافیک وب سایت های زیادی را از وب سایت هایی که مایل به خرید بک لینک هستند جذب می کنند، کار با برخی از این برندها دشوار و گران است زیرا آنها قبلاً پیشنهادات زیادی دارند. نمونه ای از این صنعت، به ویژه، وبلاگ نویسان دارای رتبه برتر مالی است.

هزینه آژانس و داخلی – اگر کمپین سئو توسط آژانس سئو که خدمات لینک سازی انجام می دهد مدیریت می شود، باید برای لینک هایی که آنها می سازند هزینه ای بپردازید. معمولاً این کمتر از هزینه ای است که وقتی از منابع داخلی برای خرید بک لینک ها و ساخت لینک ها به تنهایی استفاده می کنید.

قبل از خرید لینک، در اینجا برخی از ملاحظات مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.
پیوندهای شما ممکن است با استفاده از منابع و شرکای متعددی که در سراسر جهان پخش شده اند ساخته شوند.
انسان‌های زیادی در این فرآیند دخیل هستند – متخصصان، نویسندگان، ناشران چند نفر هستند.
از آنجایی که آژانس‌ها با صاحبان وب‌سایت‌های شخص ثالث سروکار دارند، نمی‌توانند به شما یک TAT (زمان گردش) قطعی اطمینان دهند. با این حال، اکثر آژانس ها بسته به تعداد پیوندهایی که می خواهید بسازید، یک TAT معمولی سه هفته ای دارند.
مطمئن شوید که لینک‌های do-follow دریافت می‌کنید زیرا بسیاری از سایت‌ها گزینه‌های NoFollow only را برای پیوندهای خروجی انتخاب می‌کنند.
این چک لیستی است که باید قبل از خرید بک لینک استفاده کنید:

کیفیت لینک را بررسی کنید – آژانس های سئو خوب چندین گزینه برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند. می‌توانید کیفیت پیوند را از بسته‌های مختلف تعیین کنید و همیشه توصیه می‌شود برای نتایج سریع‌تر، لینک‌هایی را از سایت‌های معتبر انتخاب کنید.
چک لیست کیفیت بک لینک را اجرا کنید – به موارد زیر توجه کنید: TLD و زبان انگلیسی، DNS بدون سابقه A، دامنه‌هایی که از کلمات بد استفاده می‌کنند – از 3P پیروی کنید، خواه نام برند یا URL در جستجوی Google نشان داده شود، و باید وجود داشته باشد. بدون خط تیره در نام دامنه.
همچنین باید معیارهای کمی و کیفی را در نظر داشته باشید . از وب‌سایت‌هایی که موارد زیر را دارند اجتناب کنید: عکس‌های استوک رایگان، برای ما بنویسید، محتوای ارزان/بی‌کیفیت، جزئیات ناقص برای نویسندگان، پیوندهای غیرطبیعی و غیره.
همیشه سوالات درست را بپرسید . مثلاً آیا ابتدا لینک ها را می بینید؟ رابطه شما با آن برند چیست؟ آیا آنها سیاست بازپرداخت دارند؟ TAT آنها چیست؟ آیا آنها برخی از آثار اخیراً منتشر شده خود را به اشتراک خواهند گذاشت؟ آیا آنها می توانند مراجع را به اشتراک بگذارند؟ آیا ضمانت لینک وجود دارد؟
اجتناب از پیوندهای سایت: به قرار دادن بک لینک های خود در مناطقی که به احتمال زیاد مورد توجه نیستند، از جمله پاورقی، نوار کناری و ناوبری، نه بگویید. آژانس های سئو خوب اطمینان حاصل می کنند که پیوند شما در محتوای اصلی سایت های با DA بالا جایگاهی متناوب را تضمین می کند.
هرگز سایت هایی با پرچم قرمز را برای ایجاد لینک انتخاب نکنید: از وب سایت هایی که قبلاً جریمه شده اند، دارای محتوای نازک هستند یا به شدت به تبلیغات متکی هستند خودداری کنید. گوگل به احتمال زیاد به این وب سایت ها با تعلیق نگاه می کند. به دست آوردن لینک از چنین سایت هایی ممکن است منجر به مشاهده وب سایت شما به همان روش شود. همیشه سایت های خاص و دارای اعتبار بالا را انتخاب کنید. این به ایجاد اقتدار شما نیز کمک می کند.
برای رتبه بندی به چند بک لینک نیاز دارم؟
بک لینک ها یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو هستند. بنابراین، برای رتبه بندی در بالای گوگل به بک لینک نیاز دارید .

اما، برای رتبه بندی در صفحه اول گوگل به چند بک لینک نیاز دارید؟

این سوالی است که بسیاری از افراد در مورد سئو می پرسند.

صادقانه بگوییم، هیچ فرمول مشخصی برای تعیین تعداد دقیق بک لینک های مورد نیاز یک کسب و کار برای رتبه بندی در گوگل وجود ندارد.

با این حال، عواملی وجود دارند که به تعیین تعداد بک لینک نیاز دارند که وب سایت شما برای به دست آوردن نتایج و رتبه بالاتر نیاز دارد.

بیایید آنها را برای شما تجزیه کنیم.

مشکل کلمه کلیدی
دشواری کلمه کلیدی، همانطور که از نام آن پیداست، نشان می دهد که رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص در صنعت یا جایگاه شما چقدر سخت است.

شما می توانید از یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی موجود برای درک دشواری کلمه کلیدی یک عبارت جستجوی خاص استفاده کنید. این ابزارها کلمات کلیدی را در مقیاس 1 تا 100 رتبه بندی می کنند تا به شما در درک نوع تلاشی که برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید کمک کنند.

این برای بک لینک ها چه معنایی دارد؟

هرچه سختی کلمه کلیدی بالاتر باشد، تعداد بک لینک های بیشتری برای رتبه بهتر در SERP ها نیاز خواهید داشت.

این بدان معناست که شما باید بک لینک های بیشتری برای یک عبارت جستجو با نمره دشواری کلمه کلیدی 50 نسبت به تعداد بک لینک هایی که برای یک کلمه کلیدی با نمره دشواری 20 می سازید ایجاد کنید.

Domain Authority
یکی از دلایل اصلی ایجاد بک لینک افزایش اعتبار وب سایت شماست. بک لینک ها به شما کمک می کنند تا اعتبار دامنه خود و اقتدار صفحاتی را که می خواهید ترافیک را به آنها هدایت کنید، افزایش دهید.

بنابراین، تعداد بک لینک های مورد نیاز نیز به اعتبار دامنه موجود شما بستگی دارد.

اگر به تازگی با یک وب سایت جدید شروع کرده اید، باید بک لینک های بیشتری کسب کنید تا اعتبار دامنه و دید آنلاین خود را افزایش دهید. از طرف دیگر، اگر یک وب سایت تاسیس شده با اقتدار خوب دارید، برای رتبه بالاتر به بک لینک های کمتری نیاز دارید.

تجزیه و تحلیل رقبا
آیا برای شکست دادن رقبای خود و رتبه بالاتر از آنها در موتورهای جستجو ، بک لینک می سازید ؟

اگر پاسخ مثبت است، باید در مورد رقبا تحقیق کنید تا بفهمید پروفایل بک لینک آنها چقدر قوی است و استراتژی بک لینک خود را بر این اساس طراحی کنید.

اگر سایر بازیگران صنعت شما تعداد بک لینک کمتری ایجاد کرده اند و حضور آنلاین ضعیفی دارند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعداد بیشتری بک لینک بسازید تا عملکرد بهتری از آنها داشته باشید. همچنین، اطمینان از کیفیت بالای لینک های شما، مزیت رقابتی مورد نظر را به شما می دهد.

برعکس، اگر رقبای شما پروفایل بک لینک قوی دارند، باید پروفایل بک لینک خود را بیشتر تقویت کنید تا رتبه بالاتری کسب کنید.

آیا می خواهید بدانید که نمایه بک لینک رقیب شما چگونه است؟ از جستجوگر بک لینک رایگان ما استفاده کنید .

خوب است که یک پایه بک لینک قوی ایجاد کنید. با این حال، این تازه آغاز کار است. در واقع، ایجاد بک لینک فرآیندی یکباره نیست. هنگامی که افراد بیشتری به شما پیوند می زنند، گوگل به عنوان یک منبع قابل اعتماد در صنعت شما روی شما حساب می کند.

بنابراین، شما باید هر از چندگاهی پیوندهای تازه بسازید و نرخ لینک سازی خود را طبیعی نگه دارید تا پروفایل لینک سالمی داشته باشید و در صدر گوگل باقی بمانید. دقیقاً به همین دلیل است که نمی توان در مورد ساخت بک لینک یک عدد تعریف کرد.

آیا خرید بک لینک خطرناک است؟

این رایج ترین سوالی است که مردم وقتی در مورد لینک ها صحبت می کنم از من می پرسند.

برای پاسخ به آن، باید بدانید که بک لینک پولی دقیقا چیست.

هر زمان که مبادله پول نقد یا محصولات یا خدمات برای پیوند وجود دارد، پیوند مربوطه یک پیوند پولی است.

گوگل از «تبادله پول برای پیوندها، یا پست‌هایی که حاوی پیوند هستند، مبادله کالاها یا خدمات با پیوندها، یا ارسال یک محصول «رایگان» به کسی در ازای نوشتن درباره آن و اضافه کردن یک پیوند، اخم می‌کند.

در حالی که این غول موتور جستجو ادعا می کند که محتوای با کیفیت بالا به طور طبیعی بک لینک ها را جذب می کند، شما در واقع به بک لینک نیاز دارید تا افراد محتوای شما را پیدا کنند.

با این تنش متضادها، درست مانند کشیدن یک نوار لاستیکی، خرید بک لینک های مرتبط با کیفیت بالا به روشی صحیح این است که چگونه از خشم موتور جستجو طفره می روید و گوگل را متقاعد می کنید که قصد نقض دستورالعمل های آن را ندارید.

چگونه بک لینک ها را به روش درست بسازیم؟

وقتی به روش صحیح انجام می شود، برای بک لینک های خود هزینه ای پرداخت نمی کنید. شما آنها را به دست آورید

تفاوت در چیست؟

فرض کنید با صاحب یک وب سایت تماس گرفته اید و بلافاصله پول می پردازید تا یک لینک دریافت کنید. آن لینک بیلدینگ 100% پولی.

برعکس، اگر با یک شریک قابل اعتماد SEO مانند Stan Ventures که یک استراتژی توسعه ایجاد می کند و پیوندها را برای شما واکشی می کند، در تماس باشید، در نهایت آن لینک ها را به دست خواهید آورد.

پس از همه، این شامل تحقیقات متمرکز، تلاش دستی و هزینه منابع است. گوگل مطلقاً هیچ محدودیتی در مورد همه اینها ندارد.

به این فکر می کنید که چرا، برای تلاش دستی دستی و نه برای پیوندها هزینه می کنید.

با آژانس SEO مناسب که از استراتژی های کلاه سفید واقعی استفاده می کند، می توانید بک لینک ها را به دست آورید و همچنان در کتاب های خوب گوگل باشید.

چرا باید از شما بک لینک بخرم؟

در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا باید خدمات لینک بیلدینگ ما را انتخاب کنید

ما 100٪ از استراتژی دستی گسترش بلاگر برای ایجاد پیوند پیروی می کنیم
ما منابع داخلی برای انجام سفارشات لینک بیلدینگ با حجم بالا داریم
ما به بیش از 50 آژانس کمک می کنیم تا از طریق فرآیندی با برچسب سفید پیوندهایی برای مشتریان خود ایجاد کنند.
ما یک رویکرد متریک محور برای انتخاب دامنه ها داریم.
ما در حال حاضر فهرستی از بیش از 50000 وب‌سایت داریم که به همه جایگاه‌های مختلف از جمله شما می‌پردازند.
ما فقط بر روی لینک های با کیفیت تمرکز می کنیم. ما لینک های بی کیفیت را به شما نمی فروشیم.
ما در کنار برند و محصولاتمان ایستاده ایم. ما برای مدت طولانی اینجا هستیم
تمام بک لینک ها و محصولات سئو ما 100% کلاه سفید هستند.
قیمت های ما مقرون به صرفه و بی نظیر است.
آیا خرید بک لینک کار می کند؟
آره. به همین دلیل است که مردم هنوز این کار را انجام می دهند.

اگر هنوز از توصیه های گوگل در مورد بک لینک ها می ترسید، موضوع اینجاست.

همانطور که قبلاً گفتم، آنچه واقعاً برای گوگل اهمیت دارد کیفیت و ارتباط بک لینک های شما است.

در واقع، گوگل اغلب تمایل دارد تا سایت هایی را که وب را با بک لینک های مشکوک اسپم می کنند را هدف قرار داده و مجازات کند تا الگوریتم های گوگل را برای رتبه بندی جستجوی بالاتر دستکاری کند.

تا زمانی که لینک های شما از نظر کیفیت و ارتباط با استانداردهای بالایی مطابقت داشته باشند، گوگل واقعاً به بقیه اهمیت نمی دهد.

یک قرص خنک کننده بخورید و همیشه لینک های خود را به روش درست خریداری کنید.

نتیجه
خرید بک لینک می تواند برند شما را خراب کند یا باعث شود، اما باید مطمئن شوید که قوانین را دنبال می کنید. از پیوندهای بی کیفیت خودداری کنید، قوانین را زیر پا نگذارید و خطر جریمه شدن توسط گوگل را نداشته باشید، از پیوندهای خروجی هرزنامه/ متن های لنگردار اجتناب کنید ، و مطمئن شوید که لینک ها مرتبط و مرتبط هستند.

همچنین، باید پیوندهایی را که در نظر دارید با حداقل معیارهای تعیین شده خود ارزیابی کنید – DA بالا، پیوندهای Dofollow را انتخاب کنید و به لینک‌های نه دنبال کنید، زیرا آنها از آب پیوند عبور نمی‌کنند، نه بگویید.

همچنین، بررسی کیفیت بک لینک ها را انجام دهید و قبل از خرید از فروشندگان سؤالات درست را بپرسید. اصولاً دقت لازم را انجام دهید.

اگر می‌خواهید پیوندهایی بخرید که فاکتورهای مرتبط و کیفیت مورد نظر Google را برآورده کنند، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم آن را با استفاده از سرویس بک‌لینک توسعه بلاگر خود بسازید . ما بیش از 20 معیار پیوند برای ارزیابی کیفیت پیوندهایی که برای شما می سازیم داریم. علاوه بر این، پیوندها با استفاده از یک استراتژی دسترسی دستی 100٪ ساخته می شوند، که به معنای صفر PBN و طرح های پیوند است.

Stan Ventures روی پایگاه داده ما از بیش از 50000 وبلاگ نویس ساخته شده است. کارشناسان سئو ما به صورت دستی با آنها تماس می گیرند و به طور منظم محتوای با کیفیت را به اشتراک می گذارند تا رابطه را فعال نگه دارند.

فقط کافی است در چت زنده زیر با ما تماس بگیرید و مدیر اجرایی ما شما را از طریق فرآیند منحصربفرد پیوندسازی ما، که ساده و بدون خطا است، اجرا خواهد کرد.